5. egyedülálló szolgáltatás

 

Régen, ha utazni akartam, bementem egy utazási irodába és szállást foglaltam az iroda ajánlata, prospektusa alapján és kifizettem előre. Azután az odaérkezést követően szembesültem a valósággal, a prospektus „túl színes” volt, csak a fürdőszobaablak sarkából, vagy a teraszról kihajolva láthattam a tengert, szemben egy építkezés volt látható, hallható. Másik lehetőség az volt, hogy foglalás nélkül utaztunk és a helyszínre érve próbáltunk szállást keresni a számunkra megfelelő ár / érték arányban, melynek általában az lett a vége, hogy az értékből engedni kellett.

Amikor megjelentek az internetes foglalási portálok, akkor sem változott a helyzet jelentősen, csak nem reklamálhattunk az utazási irodánál, magunkat okolhattuk csak.

Utazási klubunk mögött álló cég ezt a problémát úgy küszöbölte ki, hogy megvásárolta az egyik legnagyobb utazási nagykereskedő céget, a ROVIA – t. Ez az utazási cég az elmúlt években sorban nyerte el a szakma legjelentősebb kitüntetéseit, minősítéseit. Ez által vált lehetővé, hogy ne legyünk kiszolgáltatva szolgáltatók különböző árképzésének, szolgáltatási színvonalának, esetleges anyagi problémáinak.

A klubtagok saját foglalási portáljukon az álom utakhoz szabadon foglalhatnak repülőjegyet, transzfert. De az egyedi vakációs csomagokon kívül foglalhatunk közel 1.500.000 szálloda szobái, több mint ezer repülőtársaság járatai közül. Bérelhetünk autót az ott tartózkodásunk idejére vehetünk jegyet sport és kulturális eseményekre-

Minden utazónak örök dilemma, hogy mikor foglaljon szállást és repülőjegyet. Nehéz eldönteni, hogy vegyük meg jó előre, vagy várjunk az utolsó pillanatig. Nem tudhatjuk, hogy lesz-e egy last minut akció, esetleg nem telik meg a repülő és csinál a légitársaság egy árengedményt az indulás előtt. A cég ezt átvállalja tőlünk, amennyiben ugyanazt a szállás szolgáltatást, repülőjáratot 24 órán belül olcsóbban megtaláljuk más irodánál, akkor a különbözet 150% – át visszafizeti a számlánkra, hogy mindenképpen a legkedvezőbb áron élvezhessük a szolgáltatást.

Bevezettek egy úgynevezett árzsugorító szolgáltatást is a klubtagok részére, az odaérkezésünk időpontjáig figyeli a szálloda és a légitársaság esetleges áringadozásait, és egy árcsökkenés esetén – figyelembe véve az átfoglalás adminisztrációs költségét – módosítja a foglalásunkat és a különbözetet visszautalja a számlánkra. Ezek a szolgáltatások egy olyan kiváltságos helyzetet eredményeznek a klubtagoknak, amellyel ma senki sem tud versenyezni, így téve nyugalmassá az utazásunkat, szerencsés esetben megérkezésünkkor „talált pénz” kerülhet a számlánkra.

Van még egy olyan szolgáltatás is, amely csak az exkluzív bankkártyákhoz, klubtagságokhoz jár, van egy concierge 24/7 szolgáltatás. Ez azt jelenti, hogy a reggeli induláshoz kérhetünk ébresztést, sportrendezvényre, múzeumba, moziba belépőjegyet, helyfoglalást.

Ez a klubtagság egy olyan lehetőség, amely kihagyhatatlan véleményem szerint, teljesen korrekt, kifogástalan, gyere légy te is a közösség tagja, hisz minél többen vagyunk annál értékesebb.

További információért kattints ide

Ha Te is részese akarsz lenni ennek a klubnak kattints ide 

Móczár Ferenc

+36/306064019

skype: moczarferenc

email: info@moczarferenc.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük